Audyt Konta Reklamowego
Audyt Konta Google Ads
To szczegółowa analiza Twojego konta reklamowego w celu wyeliminowania ewentualnych błędów i poprawy wyników reklam.
Przeprowadzając audyt biorę pod uwagę całą historię konta (zatem analizuję też wstrzymane kampanie).
Celem audytu nie jest ukazanie jak największej ilości błędów. Wręcz przeciwnie – to obiektywna analiza działań Twoich lub Twoich pracowników.
Otrzymując Audyt staram się wyodrębnić również działania, które są efektywne i warte kontynuacji.
Podczas audytu weryfikuje aspekty takie jak:
– połączenie konta Google Ads z innymi usługami Google (np. GA4, Google Merchant Center),
– poprawność wdrożenia kodów śledzących Google Analytics i Google Ads, Google Tag Manager,
– poprawność wdrożenia konwersji oraz ich priorytety,
– analiza struktury konta i kampanii,
– budżet,
– konfiguracja harmonogramu reklam i grup odbiorców,
– słowa kluczowe,
– analiza skuteczności działania kampanii pod kątem targetowania (urządzenia, lokalizacje, dane demograficzne użytkowników).